O meu recurso audivisual

Boas tardes,

Esta vez toca crear un recurso audivisual, o noso propio, que ilusión!!!! JIJIJIJI, no meu caso fixen un vídeo titorial, que xa contarei de que vai na entrada grupal que vou facer coas miñas compañeiras.

En fin, para crear este vídeo empreguei a aplicación Wondershare Filmora, eu estou namorada desta aplicación xa que é a que uso nos meus vídeos que publico no Instagram e no meu canle de Youtube. É moi fácil de usar, permíteche facer unha variedade de cousas na hora de crear o teu propio vídeo, o malo desta aplicación é que é con pago :( pero a verdade, merece a pena.

Non meu vídeo o que fixen é meter distintas imaxes relacionadas co tema é engadir un texto onde explico o que quero que as nenas e nenos teñas en conta. Non uso dá linguaxe adapteino ao alumnado de Primaria para que lles sexa divertido é fácil de entender.

Foi moi divertio facer esta actividade, pero no último momento tiven un problema coa música que lle apliquei, a hora de subilo a youtube, polo tema do copyright :/ entón tiven que cambiar a música e ao fin xa está feito, espero que vos guste, é un tema que a min encantáme.

Comentarios

Publicacións populares