A exposición


Boas tardes!!!!

 A miña penúltima entrada no blogue e esta vez vaise tratar sobre o día da exposición. O día da exposición o que fixemos , é que cada grupo presentase o seu proxecto final, e a verdade encantáronme todas as exposicións dos meus compañeiros e compañeiras, e a nosa tampouco estivo nada mal. 
Salvo que eu púxenme un pouco nerviosa e o galego lévoo un pouco mal, pois me quedei en branco :O pero a verdade ao ver a cara dos meus compañeiros e compañeiras cun sorriso pois me axudou moito. :)
Así que a partir desta exposición, vou tentar expoñer en galego sempre que poida, xa que como futura docente, gustaríame ensinar esta lingua aos meus alumnos e alumnas. 
E como se di, sempre se pode mellorar, creo que no meu grupo debemos traballar máis as presentacións, xa que esta experiencia serviunos para ver onde fallamos e como temos que presentar os proxectos, grazas aos feedbacks que nos deron nosos e nosa profesores/ as ao final da presentación.

Comentarios

Publicacións populares